علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 129
بازدید هفته : 231
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 179671
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC
این چهار نفر!!!

 

در ادامه مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC ، شب گذشته 2 دیدار باقیمانده از مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد و طی آن چهره 2 نفر صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.

در اولین بازی "مایکل فن گرون" که با بازگشتی فوق العاده در مرحله قبل "اندرسن" را از پیش رو برداشته بود ، این بار "مارک وبستر" ولزی را با نتیجه 5 بر 3 (ست) شکست داد و به عنوان سومین نفر به مرحله نیمه نهایی رقابتها راه یافت.

اما آخرین بازیکن حاضر در جمع 4 نفر پایانی رقابتها کسی نبود جز قهرمان سابق جهان در سالهای 2011 و 2012 "آدرین لوئیس"

شب گذشته در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ، این قهرمان سابق جهان بود که با برتری 5 بر 1 (ست) "جیمز وید" را به راحتی از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه پایانی رقابتها راه یافت.

اما امشب (دوشنبه شب) 2 دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتها برگزار خواهد شد و طبق برنامه در اولین بازی نفر 4 رنکینگ PDC ، "سایمون ویتلاک" استرالیایی به مصاف نفر 16 رنکینگ PDC ، "پیتر رایت" اسکاتلندی می رود.

اما در حساس ترین بازی این دوره از رقابتها ، در فینالی زود هنگام ، مرد شماره 2 دارت جهان ، "مایکل فن گرون" هلندی به مصاف قهرمان سابق و مرد شماره 3 دارت جهان ، "آدرین لوئیس" می رود.

گفتنی است در رقابتهای سال گذشته همین مسابقات ،  در مرحله یک چهارم نهایی ، "فن گرون" با غلبه بر "لوئیس" به 2 سال بی شکست بودن وی در رقابتهای قهرمانی جهان پایان داد و او را از تصاحب سومین قهرمانی پیاپی باز داشت.      

در یک سال گذشته همواره مصاف این 2 نابغه دارت جهان ، دیدنی و بسیار مهیج بوده و نکته قابل ملاحظه سرعت بسیار بالای این بازی خواهد بود.

از نکات جالب توجه این دوره از رقابتها ، حضور 4 نفر از چهار کشور مختلف در نیمه نهایی است (در تاریخ رقابتهای قهرمانی جهان PDC تنها یک بار در سال 2010 ، 4 نفر راه یافته از 4 کشور مختلف بودند.) و نفرات 2 ، 3 و 4 رنکینگ PDC  نیز ، در جمع 4 نفر برتر مسابقات هستند.

منتظر خبرهای بعدی باشید. با تشکر از توجه شما عزیزان. حسین خسروی

 

عکس از :  Ladbrokes World Darts Championship , Lawrence Lustig , PD



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 10 دی 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com